duminică, 31 ianuarie 2016

Dulcegarii?



Niciodată dar niciodată nu am înțeles de ce cuplurile aleg sa își pună relația pe tava.

Ok,o poza pusa pe facebook e acceptata dar fără comentarii de genul „pisicuta mea”, „capsunica mea” , „puiul meu ” sau mai știu eu cum.

Când citesc astfel de comentarii mi se întoarce stomacul pe dos, ok frate am înțeles va iubiți dar nu trebuie sa va alintati în public folosind toate animalele gradinii zoologice și toate fructele invatate la grădinița ca noi oamenii forever alone nu suntem nevoiți sa va suportam dulcegaria.

O să se spună ca vai e invidie,invidie pe ce? Pe penibilul în care picati? Nu,multumesc.
Și eu am avut relații dar sincer nu am simțit nevoia sa îl alint pe X sau Y în public cu dulcegarii sau clisee luate de pe net.

Mi se pare normal ca lucrurile astea sa rămână intre voi nu sa vadă tot poporul,pana la urma cele mai frumoase lucruri le faci când nu ești online.
Chiar crezi ca pe tanti Tudorica care și-a făcut și ea cont de facebook, de 2 zile o interesează ca el te alinta „zmeurica mea ” sau „pisicuta mea”?
Saraca femeie chiar se va gândi ca te va mânca când ii va fi foame ca na doar semeni în viziunea lui cu un produs alimentar.

Eu am apreciat și voi aprecia întotdeauna discretia cu privire la o relație,o relație e pentru 2 persoane nu pentru voi doi și încă 2000 de prieteni pe facebook ai tăi și o mie ai lui ca na tu ești fata și ai mai mulți, iar el are 900 de prieteni băieți ca na ești tu geloasa.
Uneori chiar ma simt ca în filmele cu Stan și Bran când văd atâta control,atata gelozie dar și atâta iubire publica ca na „ia cu pâine ” sa nu ți aplece prea tare

Un comentariu: