vineri, 29 ianuarie 2016

Nu exista perfectiunea !

Zilnic aud clisee de genul :”baiatul perfect exista „ sau „stiu eu ca veni și omul care te va merita cu adevarat”.
Mi se par cele mai mari minciuni iar ce e mai tragic e ca unii oameni chiar le cred.
Ok,inteleg vrei sa te minți ca baiatu perfect exista dar nu face iluzii și altora.
Eu vin sa va stric visul ,baiatul perfect exista doar în basmele pe care mi le citea mama ca sa adorm când aveam vreo 5 ani.
De ce sa cauți perfectiunea când tu nu ești perfectă?
Sau mai bine zis,crezi ca dacă el se îmbraca de la nu știu ce firme,are nu știu ce grupe de muschi lucrate și e tuns ca nu știu ce actor, e perfect? Perfectul nu exista decât în manualele de gramatica,ca dacă ar fi existat altfel, toți ne-am fi bătut pentru el.
Da,stiu ca vouă fetelor va place sa visati la fat-frumos care vine și va deschide ușa,va tine de mana în public,va aduce flori 7 zile din 7 ,va răspunde la telefon de fiecare data când îl sunați sau va streseaza el cu mesaje și nu invers,dar hai sa trăim puțin și pe Terra.
Acești băieți nu exista! Vi s-a spulberat visul? E pura realitate...el nu va lasa ieșirea cu băieții la bere sau la fotbal mereu pentru a vedea cu voi cine știe ce comedie romantica și nici nu va trimite mesaje lungi și siropoase când mai impliniti o săptămâna de relație pentru ca astea nu sunt pentru ei.
Nu le cereți imposibilul ca s-ar putea sa va ia și ceea ce va ofera acum.
Iar chestia ca „ știu eu ca va veni și omul potrivit pentru tine ” mi se pare iar o bazaconie . Nimeni dar nimeni nu știe ce înseamnă potrivit pentru tine și nimeni nu știe când se va întâmpla minunea să se uite un băiat și la tine. Când va fi,va fi dacă nu și pisicile sunt bune.
Încetați sa mai credeți în clisee luate din nu știu ce cărți motivationale ca o să ajungeți sa aveți casa plină de pisici și inima plină de regrete.

Un comentariu: