miercuri, 3 februarie 2016

Nu fii geloasa ,ofera-i libertate!







Un subiect can can al generatiei mele este gelozia excesiva,nu zic ca de asta suferă doar fetele sau doar băieții,ambele categorii au la fel de multe probleme când e vorba de gelozie.

Niciodată nu am înțeles crizele de gelozie făcute în general de fete dar nici cu băieții nu îmi este rușine.
Recunosc ca am făcut și eu asta în trecut și acum când îmi amintesc realizez cât de prostesc a fost lucrul asta,atunci mi se parea o dovada de iubire,acum mi se pare o prostie.

Dacă te-a ales pe tine dintre atâtea fete,simte-te naibii mandra și nu face crize de femeie de 40 de ani ca s-ar putea sa te lase pentru una care nu ii face capul patrat de fiecare data când nu ii răspunde la mesaje.

Acum, mi se par crizele de gelozie,ma refer la acelea exagerate ca sunt făcute de fetele nesigure pe ele și pe forțele lor de a-l tine lângă ele.
Decât sa îl legi cu lanturi de tine mai bine l-ai lăsa liber ca dacă ii e bine lângă tine nu pleacă la alta ca nu e nebun sa lase liniștea și starea de fericire pentru cine știe ce.



Dacă vorbește cu o prietena nu înseamnă ca te înșeală neapărat ci doar ca nu poate sa își schimbe viața doar pentru ca te-a cunoscut pe tine.
Băieții nu se lasa mai prejos,stati liniștite ca și ei fac la fel sau poate mai rău.

Nu e adevărat ca dacă ești cu un băiat gelos tine neapărat mai mult la tine ci înseamnă ca nu e sigur de el,ca te poate tine lângă el și îți face crize ca vai el nu vrea sa te piarda,pe naiba ii e frica ca dracu de tamaie sa nu fie părăsit pentru altu mai bun.
Dacă te-a ales pe tine fii mândru de asta și nu îți ingreuna situația,nu controlul excesiv salvează o relație ci iubirea .

Dacă îți controlezi partenerul ce crezi ca rezolvi?
Nimic. Dă-i libertatea necesara,lasa-l sa vorbească cu cine vrea chiar dacă e fata sau băiat ,da-i libertatea de a alege,daca te alege pe tine atunci știi ca te iubește și nu vrea sa te piarda dar dacă îl ții strâns cu lantul când îl va rupe va fugi de tine ca ,cainele turbat de stăpân.


Așa ca ,daca vreți sa țina relația nu mai stați ca și gardianul de la Poarta Albă ci fiți siguri de voi și de ceea ce puteți oferi ,iar dacă el/ea e prost/proasta atunci nu mai e vina voastră,macar ați încercat sa nu păreți Bau-Baul din relație.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu