vineri, 9 decembrie 2016

              Mi se  pune din ce in ce mai des intrebarea  ce a insemnat anul 2016 pentru mine si imi trec atatea raspunsuri prin minte incat nu stiu pe care sa-l zic primu.

        In primul rand , acest an a fost unul al schimbarilor si cand zic schimbari ma refer la faptul ca m-am mutat (am parasit casa care mi-a ascuns cele mai frumoase amintiri,cele mai wow pozne si cele mai multe lacrimi...am parasit sa zic asa o parte a trecutului ) ,mi-am lasat parul sa creasca fara sa intervin asupra lui cu vreo foarfeca,placa sau tratament (asta e mare lucru pentru mine pentru ca din 3 in 3 luni ma duceam sa-l tund), am renuntat la a mai avea asteptari si m-am axat pe a TRAI.
       In al 2 lea rand anul asta am "scapat" de persoane nocive si mi-am facut alti prieteni...persoane ce sper sa ma ajute sa evoluez pas cu pas dar mi-am si sudat vechi relatii de prietenie.
  Am realizat ca si singura pot fi fericita si m-am axat pe aspectul asta,am facut lucruri care-mi plac (am lenevit cat am vrut fara sa imi pese,am mancat cata ciocolata am vrut fara sa ma mai gandesc ca lumea imi va spune ca sunt grasa) ,lucruri minore care imi aduceau zambetul pe buze.
      Cel mai important lucru cred ca ramane acela ca am invatat sa ma accept asa cum sunt:  cu toate defectele si cu calitatile din  dotare . Intotdeauna am avut probleme cu kilogramele(am oscilatii de greutate) si mereu am avut complexe din cauza lor...am avut si am un pitic pe creier care o ia razna cand vede ca m-am ingrasat...pana in urma cu ceva timp tineam diete,ma abtineam sa mananc anumite lucruri care imi plac la nebunie si chiar ma infometam doar -doar sa dau jos cateva kilograme dar am renuntat sa ma mai strofoc...cine stie poate voi slabi miraculos in 2017.




Ce vreau pentru la anu este greu de spus...ambitiile imi sunt mari,telurile si mai mari iar dorinta le intrece pe cele 2 dar cel mai mult imi doresc sa continui sa evoluez si sa imi pastrez mentalitatea de acum (am devenit mai temperata ceea ce in trecut era atat de greu de realizat )
   Asadar,anul 2016  a fost unul benefic pentru mine ,cu multe impliniri si cu o evolutie de care cred ca aveam nevoie ( de o maturizare mai bine zis )

Imagini pentru trecerea timpului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu